Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

να δεις τι σου 'χω για μετα

    Και αν σε καποιους προκαλω δυσφορια, και δε με γουσταρουν, δε συμφωνουν με οσα λεω
Αν δε θελουν να με ακουνε, να βλεπουν οσα γραφω, να βλεπουν εμενα την ιδια
Αν σας ενοχλω,
θυμηθειτε οτι δεν ειστε υποχρεωμενοι να βλεπετε οσα κανω, να ακουτε οσα λεω. Απλως βγειτε απ τη ζωη μου. Ηδη σας εχω βγαλει. Εγω σας εβγαλα...να το θυμαστε.
   Απορω ομως με τον ιδιο μου τον εαυτο. Πως μου επιτρεπω να ανοιγω το στομα μου οταν δεν πρεπει. Ειναι στο  DNA μου μαλλον. Αλλα πολυ το γουσταρω. Αν και εκπλησσομαι καθε φορα απο ανθρωπους που τους ΤΣΟΥΖΕΙ η αληθεια.
Εχω κανει τα κουμαντα μου, τις απομυθοποιησεις μου. Και οφειλω να πω οτι ειναι απαισιο να απομυθοποιεις ανθρωπους. Αν σας βοηθαει αυτο, και δε μπορειτε να φτασετε σε ενα επιπεδο, απομυθοποιηστε με. Ε! Τζαμτα κοπο κανεις. Δεν ειμαι απ αυτες που απομυθοποιουνται. Θα το καταλαβεις αργοτερα αν δεν το εχεις καταλαβει ηδη.
    Ισως αυτο να τους τσουζει...Η ιδεα οτι δεν μπορουν να με απομυθοποιησουν. Οποτε... just live your myth.  Γιατι εγω να αλλαξω δεν προκειται. 
    Ενος λεπτου σιγη για οσους τραγικους εχω αντιμετωπισει. Για οσους προσπαθησαν να με πληγωσουν.Δε νομιζω να φτασει.
   Απορω δεν βαρεθηκανε? Να δουν τι τους εχω για μετα....


3 σχόλια:

  1. Astous na prospathoun na se traumatisoun....den mporoun na se aggiksoun! Giati exeis skepsi, logo kai apopsi kati agnwsto gi autous!
    Ase ta anthrwparia na prospathoun to akatorthwto! Na ksereis oti panta xtypoun tous dynatous!
    Asxolountai ola auta ta anthrwparia mazi sou giati tous ponas me auta pou les! Giati einai vathia anasfaloi kai xamhlou epipedou atoma!
    de se ftanoun giati esy exeis POIOTHTA kai panta tha ksexwrizeis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Na ksereis oti panta xtypoun tous dynatous!"... poso sumfono me auto!!!!!!!!
    Go on girl!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. wx wx...h LIANA pou kserw...aman!!th vapsame. arxizw kai fovamai...autes oi apofasistikes dhlwseis sou kserw pou kataligoun kai to mono pou exw na pw einai GO GO GO ON GIRL

    ΑπάντησηΔιαγραφή