Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

ανασκοπηση

τι να πω για το 2010? μας πηδηξε κανονικοτατα. να ξεκινησω απο που? προσωπικα, ηθικα, φιλικα, γκομενικα, στην υγεια και να φτασω που? οικονομικα, εθνικα, παγκοσμια? ακρη δε βγαινει.
Φιλιες που δεν επρεπε να κρατησουν, εσπασαν. Για την ακριβεια πηρα την αποφαση να τις σπασω εγω. Δεν την πηρα ακριβως την αποφαση. Την μισοπηρα. Και μου δινω περιθωριο μεχρι αυριο στις 11.55 μ.μ. να παρω την αποφαση τελειωτικα. Γιατι θελω. Γιατι πρεπει. Γιατι ΕΤΣΙ.
Τωρα πρεπει να πω και για σχεσεις? Θα πω. Σε αυτον τον τομεα το 2010 μας...δε ξερω πως ακριβως να το εκφρασω. Για να πω και την αληθεια, μας εκανε και λιγο καλο. Γιατι παρθηκε μια αποφαση. Τερμα η ανοχη στους μαλακες, τους βαρυμαγκες και τους κομπλεξικους. Ωπα. Και ποιος εισαι δηλαδη ρε φιλε? Κατουρα και λιγο...
Εγω ειμαι αυτη που ειμαι. Δεν θελω να με αλλαξω. Βλεπω τους γυρω μου σαν ανθρωπους. Οχι μονο σαν γκομενους. Αν ομως παιξεις με αυτο και τα συναισθηματα μου, θα το παιξω και γω αλλιως....
Σε τι να αναφερθω τωρα? Να αλλαξω κλιμα και να αναφερθω εθνικα? Θα το κανω. Δεν εχουμε καταλαβει κατι. Κανεις μας. Τα λαικα κεκτημενα της κοινοτητας δεν περιλαμβανουν μονο την τελευταια τεχνολογια, τα facebook και τα twitter. Περιλαμβανουν και αλλες εννοιες οπως μισθοι, ΑΕΠ, ελλειμμα, δημοσιο χρεος και αλλα παρομοια. Αντιληφθηκαμε, τουλαχιστον σε αδρες γραμμες οτι η ευημερια δεν ειναι υποθεση μονο δικη μας, αλλα και του διπλανου μας. Ειτε ειναι Ταιβανεζος εργατης, Ελληνας μικροαστος η Ιαπωνας τεχνοκρατης. Σε απλα ελληνικα, ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε. Οσο και αν επιμενουμε να το αγνοουμε, το 2010, το δημοσιονομικο προβλημα της Ελλαδας αναδειχθηκε σε υπ αριθμον ζητημα ενα για την Ευρωπη... Και να δουμε τι μας περιμενει το 2011...σε ολους τους τομεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου