Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

γινε αυτο που εισαι.

Όταν γελάω διακινδυνεύω να με περασουν για ηλίθια
Όταν κλαιω κινδυνεύω να με περασουν συναισθηματικη
Όταν ανοίγομαι στους άλλους κινδυνευω να μπλεχτω
Όταν δεχομαι τα συναισθήματά μου κινδυνεύω να αποκαλυψω την ανθρωπια μου
Όταν εκθέτω τα ονειρα μου στους γυρω μου με λενε ονειροπολα
Όταν αγαπάω κινδυνεύω να μην εχω ανταποκριση στην αγαπη μου
Όταν ελπίζω κινδυνευω να πονεσω
Και όταν δοκιμάζω...κινδυνευω να αποτυχω
Μόνο αν ρισκαρω θα ειμαι ελευθερη.
Το να κρατάς κρυμμένο τον εαυτό σου , να τον χάνεις με τις αυτομειωτικές σου ιδέες , είναι Θάνατος. Η μεγαλύτερη υποχρέωση ολων μας είναι να γίνουμε όλα όσα είμαστε όχι μόνο για δικό μας όφελος , αλλά και για όφελος του άλλου.

1 σχόλιο:

  1. Έχεις δίκιο σε όσα λες λιάνα. Και δυστιχώς για τον σημερινό κόσμο όλοι ακολουθούν την τάχα μόδα που λανσάρουν τα media και να μην πω τι άλλο... Το να είσαι ο εαυτός σου έχει καταντήσει κάτι σπάνιο πια κ παράξενο για τους πολλούς με σκοπό να είναι δύσκολο να βρεις άτομα που να είναι του "επιπέδου" σου. Βέβαια πολλοί λένε ότι απλά είναι ο εαυτός τους ντεμέκ αλλά πάντα τα πρόβατα είναι πανομοιότηπα μεταξύ τους... Μείνε απλά όπως είσαι και άσε τους άλλους να σε ζηλεύουν και να λένε ότι θέλουν.. Είσαι διαφορετική και αυτό δεν είναι κακό ίσα ίσα είναι ότι καλύτερο.. Stay just the way you are όπως λέει και το γνωστό άσμα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή